Jobbet ACCOUNT MANAGER har sparats.

Fortsätt

Redo att ansöka?

Vänligen bekräfta din mailadress för att starta din ansökan.
För information om hur vi hanterar dina personuppgifter, se vår Sekretesspolicy.

Jobb sparad

Ange din e-postadress för att spara det här jobbet

Du sparar detta jobb som:

SE
sökresultat
Heltidsanställd
Stockholm

Arbetsbeskrivning

Vill du ingå i ett tight team med högt i tak där du är ansvarig för din egna vardag? Ligger positivet, ambition och engagemang dig nära? Då skulle vår arbetsplats vara något för dig. Här ligger nämligen fokus på affärer och skapa relationer med externa parter samtidigt som vi internt har kul på jobbet med olika aktiviteter och personlig utveckling. 

Vad ingår i rollen som Säljare hos oss?

Hos oss kommer du ingå i teamet som säljer Fikalösningar, såsom Kaffe & Vattenmaskiner samt Matkylar. Detta är något som alla på kontoret uppskattar, oavsett om du är kaffedyrkaren, téälskaren, bubbelfantasten eller den som absolut måste ha något sött till tre fikan. 


Här kommer du vara en viktig nyckelspelare för att ta vår avdelning till nästa nivå. Du kommer ansvara för hela försäljningsprocessen mot nya kunder. Allt ifrån mötesbokning, offertskapande, avtalsskrivning, till att sedan vårda och utveckla kundrelationen under hela avtalsperioden. Du blir en viktig del och navet i kontorsdriften för våra kunder så kontinuerlig kundkontakt och ha flera bollar i luften är en stor del av vardagen.

Du kommer vara anställd inom området Facility Management som baseras på affärsidén att  erbjuda i princip alla tjänster du kan behöva till ett kontor. På grund av detta blir det oftast täta samarbeten med dina kollegor som både stärker gemenskapen och affären. 

Vi sitter i fräscha lokaler i öppet landskap där du kan integrera med alla dina arbetskamrater oavsett område på avdelningen. Här kan du läsa mer om oss och vad vi erbjuder: https://lnkd.in/etkfCwt 

Kvalifikationer

Vi ser gärna att du har:

√ Erfarenhet inom försäljning

√ Körkort och bil

Är det här du?

Office Management präglas av gemenskap, respekt och högt i tak. Här trivs du som är driven, ambitiös och engagerad. Det ingår ett stort eget ansvar och att vara självdrivande i dina egna affärer. Du gillar även att vara med och påverka ditt och vårt arbetssätt för att kunna leverera en tjänst i världsklass. Att knyta nya kontakter och skapa starka relationer är något som motiverar dig! Det allra viktigaste är att du som person sprider härlig energi och är engagerad i både dina kollegor och arbetsuppgifter. 

Vem är jag som ledare?

Jag heter Karl-Johan Olsson och driver Vending avdelningen i Kista. Jag brinner för affärer och att få andra att leverera och växa som personer. Jag anser att det är viktigt att mina medarbetare trivs i sin vardag för att få ut max av sin kapacitet. Jag är en utåtriktad och kundfokuserad person som gillar att ha roligt på jobbet. Viktigt i mitt ledarskap är engagemang och eget ansvar. Jag ser fram emot att tillsammans med dig och resten av vår säljorganisation lyfta detta till nya höjder.

Vad erbjuder vi?

I 25 år har Office Management hjälpt kunder att underlätta sin vardag genom vår leverans av tjänster och lösningar inom IT, kommunikation och kontor. Hos oss så kommer du få vara med och bidra till vår framgångsresa inom Facility Management. Vi är en avdelning med högt i tak och som gärna har kul tillsammans.  Vi jobbar med en fast + provitionsdel i vår lönemodell.  I övrigt erbjuder vi bland annat säljtävlingar, interna & externa utbildningar, kontinuerlig träning, utveckling och ett coachande ledarskap av närvarande ledare. Här jobbar vi efter våra starka värderingar True Commitment, Great Together, Always Improve. 

Office Management ägs av Nalka Invest och omsätter 1320 MSEK. Tack vare våra 8000 kunder och 450 medarbetare är vi en stark aktör på den nordiska marknaden. 

Låter det som det skulle passa dig?

Vänta inte med att skicka in din ansökan! Vi kommer träffa kandidater löpande. Välkommen med just din ansökan!

Referens

teamtailor-782214-144264

Om företaget

När Office Management startade 1993 var syftet kristallklart: vi skulle göra våra kunder flexiblare, snabbare och mer framgångsrika. Drygt 20 år senare kan vi konstatera att vi lyckats. Idag är vi Nordens ledande aktör inom helhetslösningar för IT, kommunikation och kontor. Än i dag tar vi hand om allt som rör ditt kontor, så att du kan värna om din kärnverksamhet.

Skriv in din e-postadress så skickar vi dig liknande jobb som detta.

Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till