Skapa en jobbvarning

Enter your email below to save this search and receive job recommendations for similar positions.
Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till
You already suscribed to this job alert.
No Thanks
SE
Vad vill du jobba med?
Apply to this job.
Think you're the perfect candidate?
Ansök på företagets hemsida

You’re being taken to an external site to apply.

Enter your email below to receive job recommendations for similar positions.
Account Assistant till Randstad Inhouse Services i Umeå at MaintMaster

Account Assistant till Randstad Inhouse Services i Umeå

MaintMaster Umeå, Västerbottens län Part-Time
Ansök på företagets hemsida

Skapa jobbmail

Få liknade jobb skickade direkt till din e-post



arbetsbeskrivning.

I rollen som Account assistant har du en viktig funktion som administrativt ansvarig i vårt Account team hos vår kund Norrmejerier i Umeå. Teamet består av Randstadmedarbetare som jobbar i ett nära strategiskt samarbete med kunden.
Du jobbar nära bland annat Account specialist och blir väl insatt i vår affär som helhet och våra arbetsprocesser i synnerhet och får dessutom inblick inte bara i den globala verksamhet som är Randstad, utan även i våra kunders verksamheter och dagliga liv.



ansvarsområde.

• Olika typer av administration kopplad till våra kandidater och medarbetare
(exempel på detta kan vara orderläggning, tidrapportering m.m).
• Registrering och kontinuerlig uppdatering av affärsviktig information om kunder, kandidater och medarbetare i vårt affärssystem. 
• Annonsering, screening och urval.
• Dokumentation kring kandidater i enlighet med våra rutiner och PuL.



arbetstider.

Deltid


kvalifikationer.

För att trivas riktigt bra och blomstra i denna roll tror vi att du har: 
• Någon typ av erfarenhet av arbete med administration, gärna i kombination med service.  Det är dessutom meriterande om du har erfarenhet av just HR-administration sedan tidigare.
• Sinne för planering och struktur och ett öga för detaljer. 
• Samarbetsvilja, du är någon som sätter laget före jaget och som förhåller dig prestigelöst 
  till olika typer av arbetsuppgifter och ansvarsområden. 
• Vi ser också att du har flexibiliteten att snabbt kunna ”växla upp” då verksamheten ibland kräver detta. 
• Tjänsten förutsätter att du har mycket goda kunskaper i både svenska och engelska i tal och skrift då vi möter kunder på båda språken. 



ansökan.

Sista ansökningsdag: 2020-01-31.  Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
 

Recommended skills

Affärssystem
Dokumentation (Processindustri)
Administration (Undervisning)
Apply to this job.
Think you're the perfect candidate?
Ansök på företagets hemsida

Job ID: 201328345