I rollen som Account assistant har du en viktig funktion som administrativt ansvarig i vårt Account team hos vår kund Norrmejerier i Umeå. Teamet består av Randstadmedarbetare som jobbar i ett nära strategiskt samarbete med kunden. Du jobbar nära bland annat Account specialist och blir väl insatt i vår affär som helhet och våra arbetsprocesser i synnerhet och får dessutom inblick inte bara i den globala verksamhet som är Randstad, utan även i våra kunders verksamheter och dagliga liv.
ansvarsområde.
• Olika typer av administration kopplad till våra kandidater och medarbetare (exempel på detta kan vara orderläggning, tidrapportering m.m). • Registrering och kontinuerlig uppdatering av affärsviktig information om kunder, kandidater och medarbetare i vårt affärssystem. • Annonsering, screening och urval. • Dokumentation kring kandidater i enlighet med våra rutiner och PuL.
arbetstider.
Deltid
kvalifikationer.
För att trivas riktigt bra och blomstra i denna roll tror vi att du har: • Någon typ av erfarenhet av arbete med administration, gärna i kombination med service. Det är dessutom meriterande om du har erfarenhet av just HR-administration sedan tidigare.
• Sinne för planering och struktur och ett öga för detaljer. • Samarbetsvilja, du är någon som sätter laget före jaget och som förhåller dig prestigelöst till olika typer av arbetsuppgifter och ansvarsområden. • Vi ser också att du har flexibiliteten att snabbt kunna ”växla upp” då verksamheten ibland kräver detta. • Tjänsten förutsätter att du har mycket goda kunskaper i både svenska och engelska i tal och skrift då vi möter kunder på båda språken.
ansökan.
Sista ansökningsdag: 2020-01-31. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.