Skapa en jobbvarning

Ange din e-postadress nedan för att spara den här sökningen och få jobbrekommendationer för liknande tjänster.
Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till
Du är redan registrerad till den här jobbnotifikationen.
Nej tack
SE
Vad vill du jobba med?

Account assistant till Randstad Inhouse Services i Eskilstuna job in Eskilstuna at Randstad AB

Skapa jobbmail

Få liknade jobb skickade direkt till din e-post

Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?
Ansök på företagets hemsida

Du flyttas till en extern webbplats för att ansöka.

Ange din e-postadress nedan för att få jobbrekommendationer för liknande tjänster.
Account assistant till Randstad Inhouse Services i Eskilstuna på Randstad AB

Account assistant till Randstad Inhouse Services i Eskilstuna

Randstad AB Eskilstuna, Södermanlands län Deltid
Ansök på företagets hemsida

Skapa jobbmail

Få liknade jobb skickade direkt till din e-post



arbetsbeskrivning.

Lever du efter devisen ”ordning och reda – pengar på fredag”? Organiserar du bokhyllan i bokstavsordning och garderoben enligt färgkod? Har du dessutom jobbat en del med administrativa uppgifter och känner dig bekväm med att jobba i olika system och datormiljöer? Då har vi ha en ledig tjänst hos oss på Randstad Inhouse Services som skulle kunna passa dig som hand i handske!
I rollen som Account assistant har du en viktig funktion som administrativt ansvarig i ett av våra Account team. Teamet består av Randstadmedarbetare som jobbar i ett nära strategiskt samarbete med någon av våra inhousekunder.
Du jobbar nära bland annat Account specialist och blir väl insatt i vår affär som helhet och våra arbetsprocesser i synnerhet och får dessutom inblick inte bara i den globala verksamhet som är Randstad, utan även i våra kunders verksamheter och dagliga liv.


ansvarsområde.

• Olika typer av administration kopplad till våra kandidater och medarbetare
(exempel på detta kan vara orderläggning, tidrapportering m.m).
• Registrering och kontinuerlig uppdatering av affärsviktig information om kunder, kandidater och medarbetare i vårt affärssystem. 
• Annonsering, screening och urval.
• Dokumentation kring kandidater i enlighet med våra rutiner och PuL.


arbetstider.

Detta är en deltidstjänst där du kommer jobba varierat antal timmar per vecka. Mot bakgrund av detta söker vi i första hand dig som har en annan huvudsaklig sysselsättning, för exempelvis studier.  


kvalifikationer.

För att trivas riktigt bra och blomstra i denna roll tror vi att du har: 
• Någon typ av erfarenhet av arbete med administration, gärna i kombination med service. 
  Det är dessutom meriterande om du har erfarenhet av just HR-administration sedan 
  tidigare.
• Sinne för planering och struktur och ett öga för detaljer. 
• Samarbetsvilja, du är någon som sätter laget före jaget och som förhåller dig prestigelöst 
  till olika typer av arbetsuppgifter och ansvarsområden. 
• Vi ser också att du har flexibiliteten att snabbt kunna ”växla upp” då verksamheten ibland kräver detta. 
• Tjänsten förutsätter att du har mycket goda kunskaper i både svenska och engelska i tal och skrift då vi möter kunder på båda språken. 


ansökan.

Varmt välkommen med din ansökan senast 2021-06-22. Notera att vi tillämpar löpande urval. Tjänsten kan därför komma att bli tillsatt föres sista ansökningsdag. 
 

Rekommenderade jobb

Account assistant till Randstad Inhouse Services i Eskilstuna
Randstad AB Eskilstuna Deltidsanställd
Sommarjobbare sökes till IT-lager i Enköping!
Uniflex Uppsala län - Enköping Heltidsanställd
Ej angett
Montör till Eskilstuna
Randstad AB Södermanlands län - Eskilstuna Deltidsanställd
Ej angett
Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?
Ansök på företagets hemsida

Job ID: 201348343