Skapa en jobbvarning

Ange din e-postadress nedan för att spara den här sökningen och få jobbrekommendationer för liknande tjänster.
Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till
Du är redan registrerad till den här jobbnotifikationen.
SE
0 suggestions are available, use up and down arrow to navigate them
Vad vill du jobba med?

1st line support till servicedesk i Mölnlycke jobb i Mölnlycke på Randstad AB

Skapa jobbmail

Få liknade jobb skickade direkt till din e-post

List of Jobs

Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?
1st line support till servicedesk i Mölnlycke på Randstad AB

1st line support till servicedesk i Mölnlycke

Randstad AB Mölnlycke, Västra Götalands län Deltid


arbetsbeskrivning.

Är teknikintresserad, serviceminded och full fart något som beskriver dig på ett bra sätt? I så fall är detta något för dig! 

I rollen som 1st line support hos våran kund svarar du på frågor om klienter, användare i AD, nätverk, hårdvara och mycket annat. Självklart behöver du inte kunna allt från början, sådant du inte kan svara på dispatchar du vidare till rätt instans. Du och dina kollegor på servicedesk hanterar ärenden som rör bolagets egna IT i hela Europa så, du supporterar både på svenska och engelska.  Ibland hjälper du även till på plats om det rör problem som är i Mölnlycke där du är stationerad. Du jobbar i ett ärendehanteringssystem som heter DH solutions. De flesta ärenden hanterar du via telefon men ärenden kommer även via detta system & mail. 

Detta är inledningsvis ett konsultuppdrag via Randstad Technologies under begränsad tid, för att sedan övergå till en anställning hos kund. Randstad Technologies är specialister inom IT och som konsult hos oss får du konkurrenskraftig lön, förmåner och kollektivavtalade villkor. Din konsultchef, som alltid finns nära till hands, coachar och stöttar dig i din utveckling och karriär genom varierande och utvecklande uppdrag på olika företag, inom olika branscher. Hos oss står din personliga utveckling i fokus och du erbjuds ett stort nätverk och många sociala aktiviteter.  Våran kund har valt att vara anonym vid annonsering, om du går vidare i processen får du självklart reda på mer. 


ansvarsområde.

Ditt ansvar är att svara på de frågor som är möjligt sedan lotsa användare rätt genom att dispatcha vidare. 


arbetstider.

Dagtid, 08-17 
Heltid, provanställning 6 månader, därefter tillsvidareanställning.


kvalifikationer.

För att vara rätt person tror vi att du har ett stort teknikintresse och viss utbildning, t.ex från gymnasiet eller vidareutbildning. Du har en god teknisk förståelse. 
  • Förståelse  för hur större servermiljöer är uppbyggda. 
  • Känner till och kan hantera AD på en grundläggande nivå. 
  • Grundläggande nätverkskunskaper 
  • God kännedom kring o365 
  • Svenska och engelska i tal & skrift 
Som person är du lätt att samarbeta med och har en god förmåga att hantera olika typer av människor. 


erfarenhet.

Har du dessutom erfarenhet av att jobba i en servicedesk i en 1st line support är detta meriterande.


ansökan.

Tjänsten är för start omgående. Urval & intervjuer sker löpande. Har du frågor kring tjänsten du inte fått svar på i annonsen är du välkommen att höra av dit till [ Email address blocked ]
 
Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?

Job ID: 201358226