Jobbet 1st line support/sysadmin i göteborg har sparats.

Fortsätt

Redo att ansöka?

Vänligen bekräfta din mailadress för att starta din ansökan.
För information om hur vi hanterar dina personuppgifter, se vår Sekretesspolicy.

Jobb sparad

Ange din e-postadress för att spara det här jobbet

Du sparar detta jobb som:

SE
sökresultat

1st line support/sysadmin i göteborg publicerad av Randstad AB

Part-Time
Göteborg

Arbetsbeskrivning



arbetsbeskrivning.

Till vår kund söker vi dig med erfarenhet från support på första linjen samt systemadministration. 

På detta uppdraget kommer du att agera första linjens support mot företagshälsovårdskunder. Där du ansvarar för att kunderna får hjälp på ett professionellt och positivt sätt.  I rollen kommer du ha daglig kontakt med kunder, hjälpa dem att förstå och stödja vid produkt och verksamhetsrelaterade frågeställningar.  Du har även ett nära samarbete med dina kollegor på supportavdelningen samt med avdelningarna för drift och produktutveckling. 

Detta är ett konsultuppdrag via oss på Randstad Technologies.
Randstad Technologies är specialister inom IT. Som konsult hos oss får du konkurrenskraftig lön, förmåner och kollektivavtalade villkor. Din konsultchef, som alltid finns nära till hands, ser till att du får varierande och utvecklande uppdrag på olika företag, inom olika branscher. Hos Randstad Technologies står din personliga utveckling i fokus, och du erbjuds ett stort nätverk och många sociala aktiviteter.


ansvarsområde.

Dina arbetsuppgifter kommer bland annat innebära ärendehantering, felsökning och problemlösning av ärenden med verksamhetsrelaterad karaktär. Du kan också komma att hålla i utbildningar för våra kunder antingen via web, ute hos kund eller på vårt kontor.

Kontakten med våra kunder sker främst via telefon, mail och samt ärendehanteringssystemet.


arbetstider.

Heltid vardagar 8.00-17.00


kvalifikationer.

o relevant IT utbildning, minst gymnasial nivå
o minst 2 års erfarenhet av liknande arbete
o flytande svenska, i tal och skrift

Har du tidigare arbetat med vårdinformationssystem samt har erfarenhet av arbete nära Företagshälsovård eller primärvård, exempelvis som super-user (lokal IT-kontakt) eller systemförvaltning är det ett stort plus!

som person ser vi att du:
o är en serviceinriktad problemlösare som trivs att arbeta i grupp
o är flexibel, kan ställa om snabbt vid förändringar
o är medveten om hur man sätter kund i fokus
o är förtroendeingivande har förmåga att lyssna

vi ser gärna att:
Service är något som kommer naturligt för dig och samtidigt som du är fokuserad på resultat ser du till att hjälpa dina kollegor. Du förstår vikten av nöjda kunder och är villig att gå ett extra steg för att uppnå detta samtidigt som du har en professionell framtoning och har företagets bästa i tanken.
Förutom ditt deltagande vid interna överlämningar/utbildningar krävs det att du själv och gemensamt med gruppen, söker information för att kunna avhjälpa de problem du ställs inför.


ansökan.

Ansök senast 2020-10-25, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

Referens

201307966

Skriv in din e-postadress så skickar vi dig liknande jobb som detta.

Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till