Skapa en jobbvarning

Ange din e-postadress nedan för att spara den här sökningen och få jobbrekommendationer för liknande tjänster.
Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till
Du är redan registrerad till den här jobbnotifikationen.
SE
0 suggestions are available, use up and down arrow to navigate them
Vad vill du jobba med?

1st line support i göteborg jobb i Göteborg på Mölnlycke Health Care AB

Skapa jobbmail

Få liknade jobb skickade direkt till din e-post

Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?
1st line support i göteborg på Mölnlycke Health Care AB

1st line support i göteborg

Mölnlycke Health Care AB Göteborg, Västra Götalands län Deltid


arbetsbeskrivning.

Randstad Technologies söker nu efter en 1st line support till vår kund Mölnlycke Health Care. Deras kontor ligger i Gamlestan, cirka 10 minuter från centralstationen med utmärkt kommunikation med tåg, buss eller spårvagn. 

Som 1st line support hos Mölnlycke kommer du att arbeta med slutanvändare på såväl lokala som internationella Mölnlyckekontor. Du kommer att arbeta främst med IT-infrastruktur och applikationssupport, dela kunskap med kollegor och slutanvändare. Du kan också ibland vara en del av interna projekt eller delta i acceptanstester. Supporten sker primärt på engelska och du kommer att arbeta med kompetenta och hjälpsamma kollegor från olika delar av världen. 

Uppdraget på Mölnlycke är långsiktigt, perfekt för dig som vill ha en trygg arbetsplats där du får utvecklas inom din supportroll. 

Randstad Technologies är specialister inom IT. Som konsult hos oss får du konkurrenskraftig lön, förmåner och kollektivavtalade villkor. Din konsultchef, som alltid finns nära till hands, ser till att du får varierande och utvecklande uppdrag på olika företag, inom olika branscher. Hos Randstad Technologies står din personliga utveckling i fokus, och du erbjuds ett stort nätverk och många sociala aktiviteter. 


ansvarsområde.

Ge utmärkt 1st line support till slutanvändare. 

Proaktivt föreslå nya arbetssätt och förbättringar för att öka effektiviteten. 

Delta aktivt i att bygga och underhålla kunskapsbasartiklar relaterade till slutanvändarsupport. 

Identifiera kunskapsluckor, föreslå, utbilda och dela kunskap med användarna.

Delta i projekt vid behov. 

Delta i användaracceptanstester vid behov.


arbetstider.

Heltid, måndag till fredag 8-17. 



kvalifikationer.

Vi letar efter kandidater med minst 1-2 års erfarenhet av första linjens support (Microsoft-plattform) och minst en gymnasieutbildning, helst inom IT. 

Du måste ha kunskap om IT-supportprocesser, och om du har ett ITIL-grundcertifikat eller utbildning är det ett plus. 

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och för denna position söker vi en samarbets-, kommunikativ och teamfokuserad kandidat med nyfikenhet på IT och teknik. På Mölnlycke finns karriärmöjligheter för ambitiösa och proaktiva kandidater som tar initiativ och bidrar till förbättringar och utmärkt service. 

För att kvalificera dig för denna position måste du ha mycket goda kunskaper i engelska i skrift och tal 

För oss är det viktigt att all kompetens och färdigheter på arbetsmarknaden utnyttjas. Vi välkomnar alla sökande och strävar efter mångfald. 


erfarenhet.

Minst 1-2 års erfarenhet av liknande tjänster.


ansökan.

2021-07-30, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt. 
 
För information: [ Email address blocked ]  
 

Rekommenderade jobb

1st line support i göteborg
Mölnlycke Health Care AB Göteborg Deltid
french-speaking it-support in gothenburg.
Mölnlycke Health Care AB Göteborg Deltidsanställd
1line & 2line support, göteborg
Randstad AB Göteborg Deltidsanställd
Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?

Job ID: 201350419