Skapa en jobbvarning

Ange din e-postadress nedan för att spara den här sökningen och få jobbrekommendationer för liknande tjänster.
Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till
Du är redan registrerad till den här jobbnotifikationen.
SE
0 suggestions are available, use up and down arrow to navigate them
Vad vill du jobba med?

1st line support i göteborg jobb i Göteborg på Randstad AB

Skapa jobbmail

Få liknade jobb skickade direkt till din e-post

List of Jobs

Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?
1st line support i göteborg på Randstad AB

1st line support i göteborg

Randstad AB Göteborg, Västra Götalands län Heltid


arbetsbeskrivning.

Randstad Technologies hjälper nu en av våra kunder att hitta en tekniker till deras 1st line support. I den här rollen kommer du att arbeta med felsökning av mjukvara och fakturaflöden tillsammans med ett härligt och kundfokuserat team. 

Ärenden kommer in via chat, telefon och ärendehanteringssystem och svårighetsgraden varierar från ärenden till ärende vilket gör att inte en dag är den andra lik. Om du tycker om att lösa problem och förstå vad som orsakar dem så är detta rätt ställe för dig. 

Vår kund har en väl genomtänkt introduktion, som ny på jobbet kommer du att bli utbildad och upplärd av seniora kollegor så att du snabbt kommer in i arbetet och kan arbeta självständigt. Det här är en arbetsplats där man känner sig väl omhändertagen och uppskattad.


ansvarsområde.

Som 1st line support så ansvarar du för att lösa ärenden som kommer genom chat, telefon och ärendehanteringssystem. Du felsöker, löser problem och guidar användarna. Dokumentation och återkoppling är också en viktig del av rollen. 


arbetstider.

Mån-fre 08.00-17.00


kvalifikationer.

Vi letar efter dig som har en teknisk utbildning på minst gymnasienivå och har ett stort intresse för mjukvara. Du brinner för felsökning, du ger dig inte tills du har förstått hur saker hänger ihop och hur du kan lösa problemen.

Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av support eller kundservice och trivs i en roll där du får hjälpa andra. 

Du behöver kunna flytande svenska och engelska, och gärna något ytterligare språk.
 
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.


erfarenhet.

Du behöver ha tidigare erfarenhet av support, kundtjänst eller serviceyrke.


ansökan.

2022-01-31, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: [ Email address blocked ]

 
Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?

Job ID: 201371504