Jobbet 1st Line Support, Stockholm har sparats.

Fortsätt

Redo att ansöka?

Vänligen bekräfta din mailadress för att starta din ansökan.
För information om hur vi hanterar dina personuppgifter, se vår Sekretesspolicy.

Jobb sparad

Ange din e-postadress för att spara det här jobbet

Du sparar detta jobb som:

SE
sökresultat

1st Line Support, Stockholm publicerad av Aspia

Heltidsanställd
Stockholm

Arbetsbeskrivning

Drivs du av att hjälpa andra och har en pedagogisk läggning? Vi söker en problemlösare med kundfokus och intresse för teknik. Följ med oss på vår spännande resa! Aspia är en marknadsledande aktör inom redovisning och lön och vi behöver förstärkning av en person som trivs med att vara stöd och hjälp för både våra kunder och oss internt på Aspia.

Vi söker både dig som är erfaren inom service och dig som är i början av arbetslivet!


Ditt uppdrag

Som 1st line support hos oss kommer du att arbeta med att svara på och lösa ärenden som rör vårt interna system My Business. Du arbetar både via mail och telefon och agerar spindeln i nätet vid felsökningar. Systemet är omfattande och vi ser det är viktigt att du snabbt kan sätta dig in i de olika delarna men också kan förmedla en trygghet gentemot kunder då man självklart inte kan kunna allt från första stund.

En dag kan bestå av till exempel:

  • Inkommande ärenden från externa kunder och intern personal som har frågor och/eller behöver hjälp med systemet
  • Ärenden kring bland annat attestflöden, fakturering (självklart är detta delar som du får lära dig hos oss).
  • Djupdyka i större ärenden inom systemet och kontakta andra intressenter för att lösa ärendet
  • Hjälpa kollegor då vi jobbar mycket med erfarenhetsutbyte

Vi är idag ett team på 15 personer som gillar att ha roligt på jobbet och drivs av bra service. Vi stöttar varandra och delar med oss av kunskap.

“Detta är en roll för dig som trivs med kundkontakt och att få vara med och lösa viktiga problem. Våra systemanvändare är beroende av att systemet fungerar och det är vårt uppgift att se till att allt fungerar som det ska. En superrolig roll för dig som nyfiken, orädd och drivs av service.” Emma Jonsson, Head of customer support


Vem är du?

Vi söker dig som är noggrann och vågar ta för sig. Du behöver vara pedagogisk, engagerad och ha en stark känsla för ansvar. Hos oss på Aspia är det viktigt att ha bra känsla för kunden och vara en person som bidrar stöttande i gruppen.

Vi tror även att du .

  • Har en avslutad gymnasieutbildning
  • Har en stort tekniskt intresse
  • Vana av att ha kundkontakt
  • Formulerar dig väl på svenska i tal och skrift

Meriterande är även om dur:

  • Arbetat i en supportroll
  • Arbetat med telefon och mail som verktyg
  • Erfarenhet av ekonomisystem

Vill du vara med och förverkliga stora drömmar? Skicka din ansökan till oss så snart som möjligt, dock senast 16 juni. Urval och intervjuer sker löpande. Vi vill att din ansökan innehåller följande dokument:

  • CV
  • Personligt brev

För mer information om tjänsten är du välkommen att höra av dig till Emma Jonsson på emma.j.jonsson@aspia.se eller på 0704857518.

Start sker i augusti eller enligt överenskommelse.


Aspia är en ledande aktör inom redovisning, lön, skatt och affärsrelaterad rådgivning med 1 450 medarbetare på drygt 70 kontor i Sverige och närvaro i hela Norden. Vi tror på att göra det svåra enkelt, på effektivitet, på förändring, kunskap och att vara närvarande där våra kunder befinner sig.

Aspia är det självklara valet både för unga som söker sitt första jobb och för erfarna experter som vill ta ett steg vidare i karriären. Idéer och individer får växa hos oss i en inkluderande, rolig och kreativ miljö och det är på Aspia vi vill att du ska ha den bästa tiden i din karriär!

Referens

40416

Skriv in din e-postadress så skickar vi dig liknande jobb som detta.

Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till