Jobbet 1line support göteborg har sparats.

Fortsätt

Redo att ansöka?

Vänligen bekräfta din mailadress för att starta din ansökan.
För information om hur vi hanterar dina personuppgifter, se vår Sekretesspolicy.

Jobb sparad

Ange din e-postadress för att spara det här jobbet

Du sparar detta jobb som:

SE
sökresultat

1line support göteborg publicerad av Randstad AB

Jobbet utgår om 7 dagar
Part-Time
Göteborg

Arbetsbeskrivning



arbetsbeskrivning.

Jag letar efter dig med relevant IT- utbildning och erfarenhet för ett uppdrag som 1line support hos en av våra kunder i centrala Göteborg. Vår kund är en stor global organisation med stort fokus på sin IT-utveckling och där du får möjlighet att jobba med första linjens support. 

Nu letar jag efter dig som fullkomligt älskar att hjälpa användare via telefon och är dedikerad din uppgift och varje ärende. Oavsett om det handlar om enklare lösenordsbyten till mer avancerade serverrelaterade problem. Du uppskattar nämligen variationen och ser möjligheter att lära dig nya saker så fort det ges möjlighet. Okey, för att prata klartext; är du en dedikerad teknisk problemlösare, med glimten i ögat, nära till skratt och dedikerad dina uppgifter, då kan det vara just dig jag letar efter. Läs gärna vidare och ansök om du känner att detta är du! 

Kunden har valt att vara anonym men vid en intervju får du självklart reda på ännu mer om organisationen och uppdraget.  

Detta är ett konsultuppdrag hos Randstad Technologies. Randstad Technologies är specialister inom IT och som konsult hos oss får du konkurrenskraftig lön, förmåner och kollektivavtalade villkor. Din konsultchef, som alltid finns nära till hands, coachar och stöttar dig i din utveckling och karriär genom varierande och utvecklande uppdrag på olika företag, inom olika branscher. Hos oss står din personliga utveckling i fokus och du erbjuds ett stort nätverk och många sociala aktiviteter 



ansvarsområde.

Du kommer att ingå i ett team på 10 personer, där ni i första hand tillhandahåller intern support, dvs till kollegor i huset. Supporten sker främst via  telefon men även "på platsen support" ingår eller att användarna kommer in till er på desken för att få hjälp. Du kommer att få jobba i en MS miljö där ärenden kan vara vara allt från lösenordsbyten, AD relaterade problem  kopplat till behörigheter, Office365, Citrix, servrar och nätverk, buggfix med mera. 


kvalifikationer.

• Relevant IT-relaterad utbildning  för rollen, minst gymnasial nivå  
• Ca 1 års erfarenhet av 1stline support via telefon, mail och fjärrstyrning
• Goda kunskaper om datorer och kringutrustning, både vad gäller hård- och mjukvara 
• Du har goda kunskaper av att arbeta i  ärendehanteringssystem och Active Directory (konton och behörigheter) 
• Goda kunskaper inom felsökning och teknisk problemlösning 
 • Vana av support, underhåll och installation av datorer och kringutrustning kopplat till både hårdvara och mjukvara
• Flytande svenska i tal och skrift

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som person söker vi dig som är hungrig och nyfiken på att utvecklas mer i en service desk på sikt. Vi söker dig som tycker om att samarbeta men som även har förmågan att lösa saker på egen hand. I rollen är det viktigt att du har lätt att hantera olika människor och värdesätter god service och kommunikation. Du tycker om att lära dig nytt och är öppen för att utvecklas.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.


ansökan.

2020-10-31, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Malin Holst, [ Email address blocked ]

Referens

201307441

Skriv in din e-postadress så skickar vi dig liknande jobb som detta.

Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till