Jobbet 1/2nd line support Stockholm har sparats.

Fortsätt

Redo att ansöka?

Vänligen bekräfta din mailadress för att starta din ansökan.
För information om hur vi hanterar dina personuppgifter, se vår Sekretesspolicy.

Jobb sparad

Ange din e-postadress för att spara det här jobbet

Du sparar detta jobb som:

SE
sökresultat

1/2nd line support Stockholm publicerad av Randstad AB

Deltidsanställd
Stockholm

Arbetsbeskrivning



arbetsbeskrivning.

Vi söker nu en supporttekniker till vår kund i Solna. Kunden är en internationell leverantör av tjänster inom besiktning, provning, certifiering, teknisk konsultation och utbildning. I Sverige är dem 650 medarbetare som arbetar på något av deras 26 lokalkontor, från Kiruna i norr till Malmö i söder. 
Vår kund är en del av stor global koncern, som har verksamhet i över 40 länder. Tillsammans arbetar de för att skapa säkerhet, trygghet och hållbar utveckling för deras kunder världen över.

Randstad Technologies är specialister inom IT. Som konsult hos oss får du konkurrenskraftig lön, förmåner och kollektivavtalade villkor. Din konsultchef, som alltid finns nära till hands, ser till att du får varierande och utvecklande uppdrag på olika företag, inom olika branscher. Hos Randstad Technologies står din personliga utveckling i fokus, och du erbjuds ett stort nätverk och många sociala aktiviteter. 


ansvarsområde.

Som supporttekniker i det här teamet varierar man mellan att sitta i telefon och ta inkommande samtal och mail med att sitta i 2nd line med felsökning och lösa mer tidskrävande ärenden. Vanligtvis sitter man en halvdag i 1st line för att sedan sitta halva dagen i 2nd line. Detta gör att rollen är tekniskt utmanande och man får en varierad vardag. Du kommer att arbeta med allt ifrån installation av datorer och support på applikationer och olika Officeprogram till att vara med i migreringsprojekt och andra projekt och initiativ som drivs från IT.


arbetstider.

Heltid 
Arbetstider: Måndag-fredag, 08:00-17:00


kvalifikationer.

Krav:
- Windows 7
- Officepaketet
- Active Directory 2008
- Office365
- Hårdvara (PC, skrivare, telefoner) när det kommer till felsökning och installation
- Svenska och engelska i tal och skrift

Meriterande:
- SCCM
- VMware
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.


erfarenhet.

Du ska ha minst 1 års erfarenhet av en liknande Servicedesk.


ansökan.

2020-03-31, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

Referens

201277639

Skriv in din e-postadress så skickar vi dig liknande jobb som detta.

Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till