Till en av våra kunder i Ulricehamn söker vi nu en Supporttekniker som har känsla för det där lilla extra. Du kommer få vara en del av ett glatt team med kunniga och duktiga kollegor.



Din vardag

I rollen som supporttekniker till vår kunds 2nd line och on-site kommer du få mycket eget ansvar. I din vardag kommer du ge support på plats samt till viss del över telefon. Du kommer samtidigt vara ute hos medarbetarna och hjälpa till med allt från felsökning, installationer och migreringar. En roll där kunden kommer lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper.



Förmåner

  • Centralt kontor
  • Eget ansvar
  • Karriärmöjligheter
  • Kollektivavtal
  • Ny teknik
  • Tjänstepension


Vem är du?

Vi tror att du ska ha några av följande tidigare egenskaper för att trivas i rollen.

* IT utbildning
* Tidigare erfarenhet av 1st ev 2nd line support
* Mycket god generell IT kunskap
* Tekniskt intresse
* Social och självgående
* Problemlösare och noga med detaljer

Krav i ansökan är att du tidigare jobbat med någon form av IT support. Det kan röra sig om tex on-site tekniker, support, 1st ev 2nd line roll...

Urval sker löpande så ansök redan idag, tjänsten kan komma att bli tillsatt med mycket kort varsel.

Det går också bra att skicka ditt CV direkt till oss på emil.rafstedt@wiseit.se

Vår uppgift är att hitta rätt person till rätt IT-jobb. Som grund är vi experter på IT och utifrån det skapar och utvecklar vi starka relationer med vassa IT-personer samtidigt som vi utmanar våra kunder att möta verksamhetens och omvärldens krav. När vi för samman människa och IT kan vi ta nästa steg och bygga framtidens IT-organisationer - tillsammans!

Vi är aktiva i en bransch där det gäller att vara snabbrörlig, innovativ och inte rädd för att prova nya metoder - precis som vi tänker oss att våra medarbetare är! Hos oss tar alla stort eget ansvar samtidigt som vi stöttar och utvecklar varandra.



 
  • Placering: SE-O-Ulricehamn
  • Bransch: Other Great Industries
  • Anställning: Heltidsanställd
  • Karriärnivå: Kundtjänst