Vår kund behöver förstärkning till deras helpdesk och söker därför en medarbetare till sitt IT-supportteam. Är du den som användarna kan förlita sig på i sina IT-knipor?



Din vardag

En vanlig dag på jobbet ger du främst support via telefon och mail. Du kommer jobba i ärendehanteringssystem där du sorterar och prioriterar ärenden allteftersom de kommer in, för att slutligen lösa majoriteten. Resterande ärenden skickas vidare till andralinjen. Exempel på arbetsuppgifter är felsökning, kontoadministration, installation av program samt olika kommunikationsproblem.



Vem är du?

Tjänsten passar dig som trivs med att ge support till andra människor. Du motiveras av problemlösning samtidigt som din pedagogiska sida gör det lätt för dig att förklara för användarna på ett begripligt sätt. Du kommer tillsammans med dina kollegor sitta i ljusa och fräscha lokaler i Stockholm.

Tjänsten ställer krav på både hög serviceförmåga samt teknisk färdighet därför ser vi gärna att du har grundläggande teknisk kunskap och viss praktisk erfarenhet av arbete i helpdesk. Har du även gymnasial IT-utbildning och/eller KY-utbildning inom IT-området ses det som meriterande.

Är du den vi söker? Skicka din ansökan redan idag, då urvalet sker löpande.

Har du frågor angående tjänsten så kontakta gärna kandidatansvariga Johanna Nybom johanna.nybom@wiseit.se eller Rebecca Levy rebecca.levy@wiseit.se

Vår uppgift är att hitta rätt person till rätt IT-jobb, genom rekrytering och konsulter. Som grund har vi stenkoll på IT och utifrån det skapar och utvecklar vi starka relationer med vassa IT-personer samtidigt som vi utmanar våra kunder att möta verksamhetens och omvärldens krav. När vi för samman människa och IT kan vi ta nästa steg och bygga framtidens IT-organisationer -- tillsammans!

Wise IT har kontor i Stockholm, Göteborg och Malmö och ingår i Wise Group, en koncern med specialistbolag inom HR och rekrytering. Wise Group är listat på Nasdaq Stockholm, Small Cap.



 
  • Placering: SE-AB-Stockholm
  • Bransch: Other Great Industries
  • Anställning: Heltidsanställd
  • Karriärnivå: Kundtjänst