Spara detta jobb | Skriv ut | Skicka detta jobb via e-post

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player



Kundservicemedarbetare med fokus på kundupplevelse



Jobbeskrivning

Idag är det aldrig långt till en surfplatta eller dator. Mobilen är vår bästa vän. Och det kommer ständigt nya lösningar som gör det digitala livet enklare, roligare och mer fantastiskt. Ändå har den digitala revolutionen bara börjat. Utvecklingen rusar vidare. Snart kommer det vara möjligt att se, uppleva och göra saker vi ännu bara drömmer om.

Det är här Telenor kommer in.

Telenor för människor närmare varandra och ger dem tillgång till den allra senaste tekniken. Telenor står mitt i den digitala förändringen. De lever och utvecklas med den.

Nu behöver vi din hjälp för att utveckla Telenor ännu mer.

Uniflex söker engagerade medarbetare till Telenors kundservice som drivs av Sykes i Kalmar.

Som en del av vårt team är du ansiktet utåt och representerar Telenors produkter och varumärke. I rollen tar du emot inkommande samtal från våra kunder. Du ansvarar för att självständigt coacha kunden och göra ditt yttersta för att lösa kundens problem på ett effektivt och systematiskt sätt. Du förmedlar positiv energi i kundsamtalet, är serviceinriktad och lyhörd för kundens behov. Vanliga frågor från kunderna är rörande abonnemang, produkter, fakturor och teknisk support.


Personliga egenskaper

I rollen är försäljning en naturlig del, vilket förutsätter att du är resultatfokuserad, övertygande och uthållig som person. Du strävar efter att hela tiden utveckla dig själv och motiveras av att nå högt uppsatta mål.

Kundupplevelsen är nummer ett för oss, Sykes och Telenor. Genom att visa respekt, hålla vad du lovar, sträva efter enkelhet och vara inspirerande mot kunder och dina kollegor är du en tydlig ambassadör för Telenor, deras värderingar och deras varumärke. Detta vet vi påverkar kunden långsiktigt.

Anställningen är på heltid. Arbetstiderna är varierande (dag/kväll/helg) och anställningen inleds med en utbildning för att du ska få de bästa förutsättningarna för att lyckas i ditt nya arbete. Du har fast lön enligt avtal och möjlighet till provision.
Uppdragsstart är 20 Februari. Tjänsterna tillsätts löpande.

Välkommen med din ansökan!

Ansök: Sök tjänsten senast 2017-01-31 via Uniflex.se.

Frågor: Kontakta Adam Fredriksson på Uniflex, adam.fredriksson@uniflex.se



Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering av personal inom yrkesområdena industri, lager, bygg, el, administration, försäljning och kundservice. Uniflex är noterat på Nasdaq Stockholm, Small Cap, och finns i Sverige, Norge, Finland och Tyskland. I Sverige är vi drygt 4 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Bemanningsföretagen och Sveriges byggindustrier och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitéts- miljö- och arbetsmiljöcertfierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt OHSAS 18001.

På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi friskvårdsbidrag och andra förmåner till våra anställda. Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra ledstjärnor affärsfokus, engagemang, glädje och ansvarstagande.

Jobbeskrivning



Ansök nu!

Kundservicemedarbetare med fokus på kundupplevelse !

Påbörja din ansökan till denna tjänst vid att ange din e-postadress nedan.

Klicka sedan på Fortsätt för att komma vidare till ansökningssidan på arbetsgivarens egen webbplats för att slutföra din ansökan.

Genom att ange din e-postadress nedan godkänner du att CareerBuilder kan kontakta dig angående detta jobb och andra jobberbjudanden

. .

E-postadressen är ej giltig E-post behövs

Användarvillkor som gäller när du använder vår webbplats.