Untitled Document
Service and Setup Officer sökes till Deutsche Bank

Global Transaction Banking växer i Norden och Deutsche Bank söker nu en medarbetare till deras team! Vi letar efter dig som vill bidra till vår kunds framgång och som har tidigare erfarenhet av Cash Management eller Treasury. Deutsche Bank arbetar bara mot företagskunder och mycket av din kontakt kommer vara med internationella kunder runt om i världen!

Arbetsbeskrivning 
I den här rollen kommer du ha en varierande roll där du dels ger support till kunder och dels arbetar med implementeringar av nya kunder i systemet. Supporten kan innefatta servicefrågor och klientfrågor som kan komma direkt från kunden eller från dina kollegor på Front Office. Du kommer även att arbeta mycket med implementering, uppdatering och underhåll av kundregister:

- ta emot förfrågningar samt stötta arbetet i insamlingen av dokument för att kunna utföra Know your Customer (KYC) och New Client Adoptions (NCA)​​
- utför produktuppsättningar och underhåll av genomförda produkter efter behov​
- underhålla och uppdatera kundregistret
- analysera återkommande problem och se förbättringar på processerna kring detta

I rollen kommer du få mycket eget ansvar och får med tidens gång också ansvar för att driva igenom egna processer från start till slut. 

​Din bakgrund
​Vi letar efter dig som har en ekonomisk utbildning och som har arbetat inom Cash Management eller Treasury i något år. Du talar flytande svenska och engelska och talar du något mer språk är det meriterande. Har du arbetat tidigare med KYC / NCA är det väldigt positivt för tjänsten.​

Som person har du service i ryggraden och är van att ta emot ärenden från kunder och du arbetar dedikerat för att lösa problemen på bästa sätt. Du är van att hantera stress och har erfarenhet att ha flera projekt igång samtidigt. 

​Övrig information
​Ovanstående är en direktrekrytering till Deutsche Bank som de gör i samarbete med SW. Arbetet utförs på heltid och vi hoppas att du ska kunna starta så snart som möjligt med hänseende till uppsägningstid. Kunden tillämpar 6 månaders provanställning. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult på SW- Alexandra Koblet Olsson, 076 647 16 44.

SW är ett nischat bolag, specialiserade på rekrytering och konsultverksamhet inom tjänstemannasektorn. Vårt engagemang definieras av kreativitet, nyfikenhet och ett mänskligt fokus. Våra tjänster och våra kunder finns inom ekonomi/finans, kundservice, kontor/administration, HR, försäljning/marknad, IT och teknik.

Läs mer på www.sw.se och gilla oss på Facebook!



 


Om Oss+

Vi är ett konsult- och rekryteringsföretag med mänskligt fokus och ett nyfiket engagemang! Du ska anlita oss för att vi känner den du söker. Vi frågar därför vet vi.

SW är specialiserade på rekrytering och konsultverksamhet för tjänstemän. Vårt engagemang definieras av kreativitet, nyfikenhet och ett mänskligt fokus.

Vår vision är att bli branschens mest attraktiva arbetsgivare.

Vi frågar därför vet vi. Känner vi våra kunders behov och våra kandidaters kompetens kommer rätt person att arbeta på rätt plats och då kommer alla att lyckas.



Ansök nu!

Service and Setup Officer sökes till Deutsche Bank !

Påbörja din ansökan till denna tjänst vid att ange din e-postadress nedan.

Klicka sedan på Fortsätt för att komma vidare till ansökningssidan på arbetsgivarens egen webbplats för att slutföra din ansökan.

Genom att ange din e-postadress nedan godkänner du att CareerBuilder kan kontakta dig angående detta jobb och andra jobberbjudanden

. .

E-postadressen är ej giltig E-post behövs

Användarvillkor som gäller när du använder vår webbplats.

Jobbrekommendationer