Receptionist/administratör för heltidsuppdrag

Information om uppdraget

Nu söker vi en receptionist/administratör till vår kund i Umeå.
Arbetsuppgifterna för detta uppdrag kommer innebära att bemanna kundföretagets reception. Du kommer förutom detta arbeta med följande:
-Hantera orderkö
-Registrera leverantörsfakturor
-Handlägga inköpsorders mot leverantörer.

Arbetstiderna för detta uppdrag är vardagar 8-17 och förväntas pågå en till tre månader med start så snart vi hittar rätt kandidat. Du blir anställd av StudentConsulting och jobbar som konsult hos kunden.

Kunskaper för uppdraget

Vi söker dig som är serviceinriktad och brinner för nöjda kunder. Du bör ha arbetat med liknande uppgifter tidigare. Vidare är du som söker självgående och ansvarstagande.

Varmt välkommen med din ansökan! Tänk på att söka direkt då urval och intervjuer sker löpande.

Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på unga i karriären. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi rekryterat över 10 000 personer det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på: www.studentconsulting.se