Untitled Document
Erfaren kundservice/orderhanterare till internationellt företag

Är du en engagerad person med ett genuint intresse för människor och administration? Vill du vara en del av ett globalt företag med goda värderingar och en härlig stämning? Vår kund söker dig som vill ha ett långsiktigt arbete inom kundservice. Välkommen med din ansökan redan idag! 

Tjänstebeskrivning
Du kommer i din tjänst som kundtjänstmedarbetare att arbeta på ett trivsamt bolag som sitter i fräscha lokaler i Göteborg. Du blir en del av en grupp på fyra personer som präglas av samarbete, service och noggrannhet. Du tar emot inkommande samtal och order ifrån företagets kunder och vårdar relationen till kunderna. I din tjänst kommer du huvudsakligen att arbeta med att registrera och ta emot order som kommer in via telefon, mail, och fax. Du hanterar även frågor angående bland annat leverans, order samt övriga frågor rörande företagets produkter. Då du kommer att kommunicera och arbeta både mot interna avdelningar och mot företagets kunder kommer din service- och samarbetsförmåga komma väl till användning

Lämplig bakgrund 
För att trivas i tjänsten som kundtjänstmedarbetare tror vi att du har flerårig erfarenhet av en liknande tjänst. Du trivs i en administrativ tjänst där din strukturförmåga och noggrannhet kommer till användning. Då engelska är koncernspråk känner du dig trygg att använda det i både tal och skrift, övrigt språk är svenska. Du är en van användare av MS Office, särskilt excel och har med fördel erfarenhet av SAP eller annat affärssystem. 

Du är lugn och kontrollerad i stressiga situationer och arbetar med en hög ansvarskänsla. Som person är du positiv och glad och du trivs med att skapa och vårda relationer och brinner för att ge service på både ett professionellt och personligt sätt. Vidare är du prestigelös, kommunikativ och lösningsorienterad.

Övrig information
Ovanstående är en rekrytering med anställning hos kund. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Frida Johansson på tel. 0766-47 16 51. 

SW är ett nischat bolag, specialiserade på rekrytering och konsultverksamhet inom tjänstemannasektorn. Vårt engagemang definieras av kreativitet, nyfikenhet och ett mänskligt fokus. Våra tjänster och våra kunder finns inom ekonomi/finans, kundservice, kontor/administration, HR, försäljning/marknad, IT och teknik.

Läs mer på www.sw.se och gilla oss på Facebook!



 


Om Oss+

Vi är ett konsult- och rekryteringsföretag med mänskligt fokus och ett nyfiket engagemang! Du ska anlita oss för att vi känner den du söker. Vi frågar därför vet vi.

SW är specialiserade på rekrytering och konsultverksamhet för tjänstemän. Vårt engagemang definieras av kreativitet, nyfikenhet och ett mänskligt fokus.

Vår vision är att bli branschens mest attraktiva arbetsgivare.

Vi frågar därför vet vi. Känner vi våra kunders behov och våra kandidaters kompetens kommer rätt person att arbeta på rätt plats och då kommer alla att lyckas.



Erfaren kundservice/orderhanterare till internationellt företag !

Påbörja din ansökan till denna tjänst vid att ange din e-postadress nedan.

Klicka sedan på Fortsätt för att komma vidare till ansökningssidan på arbetsgivarens egen webbplats för att slutföra din ansökan.

Genom att ange din e-postadress nedan godkänner du att CareerBuilder kan kontakta dig angående detta jobb och andra jobberbjudanden

E-postadressen är ej giltig E-post behövs

Jobbrekommendationer